Messuosastot

Sisustussuunnittelu

Yritystapahtumat

Somistuspalvelut

3D mallinnus

Taikomo

Meistä

Referenssit

Yhteystiedot


Sähkö, Tele, Valo ja AV 2012


Asiakkainamme on pieniä ja suuria yrityksiä, jotka ovat yhtä tärkeitä meille.
Joukossa on myös alalla toimivia markkinointi- mainos- ja tapahtumapalveluita tarjoavia yrityksiä, ,jotka luottavat suunnittelu- ja toteutuspalveluihimme sekä vuosien sisällä karttuneeseen ammattitaitoomme.

Kaikkea ei voi laittaa esille, mutta tässä joitakin paloja

Referenssit

SOMISTAJAYHDISTYS R.Y.
valitsi Pirjo Heinosen
Vuoden Ykkösammattilainen 2014!

Paras messuosasto -kilpailut 2012

Jyväskylässä kilpailu pidettiin Sähkö, Tele, Valo ja AV 2012-
messuilla 1.2.2012. Yli 40 m
2 kokoisten osastojen sarjassa
palkittiin parhaana Philips.
Messuosaston suunnittelu Pirjo Heinonen.
”- helposti lähestyttävä
- tuotteet hyvin esillä
- valoisa
- kansanvälistä tasoa, laadukkaasi tehty osasto ”

Pytinki-messuilla valitaan vuosittain ParasOsasto
ParasOsasto -palkitsemisilla haluamme huomioida yrityksiä, jotka suunnittelevat ja toteuttavat messuosallistumiseensa erityisen hyvin. Samalla pyrimme kannustamaan näytteilleasettajia kiinnittämään entistä enemmän huomioita siihen, miten tuo yritystään esille messuilla.” Pohjanmaan Pytinki Oy
2. Palkinto Honkarakenne Oyj
Messuosaston suunnittelu Pirjo Heinonen



Paras messuosasto -kilpailut 2011

Tampereella kilpailu pidettiin Verkosto 2011 –messuilla helmikuun alussa. Alle 40 m2 kokoisten osastojen sarjassa palkittiin parhaana Reka Kaapeli Oy. Siinä oli käytetty hyvin kulmatilan avonaisuus sekä korotusosalla saavutettu hyvä näkyvyys. Väritys oli raikas, kuvien takana olevalla valolla ne saatiin kauniisti ”irti” seinästä.”
Messuosaston suunnittelu Taikanäppi Oy, Pirjo Heinonen

Turussa kilpailu pidettiin Sisustaminen ja rakentaminen 2011messuilla.
Yli 40 neliöisten sarjan parhaaksi valittiin Ensto. Osasto oli avoin ja kutsuva. Osaston avoimmuudesta huolimatta tilankäyttö oli suunniteltu niin, että sieltä löytyi rauhallisia esittely-/keskustelupaikkoja. Raikas, keväinen värimaailma ja hyvä valaistus houkuttelivat astumaan osastolle. Yrityksen nimi ja tuoteinformaatio oli esillä monipuolisesti ja hyvin.”
Messuosaston suunnittelu Taikanäppi Oy, Pirjo Heinonen

Valintakriteerit:

Visuaalinen ilme
Ensivaikutelma:
erottuvuus, innovatiivisuus, huomioarvo, houkuttelevuus
Yrityskuvan mukaisuus:
yrityksen visuaalisen ilmeen ja imagon näkyminen osastoratkaisuissa
Informaatio: osaston informatiivisuus, informaation selkeys
Tehokeinot: värien, muotojen, materiaalien yms. yhdistely
Valaistus: valon riittävyys ja kohdentaminen, valon käyttö tehokeinona
Tilankäyttö ja toimivuus: avoin/suljettu osasto, asiakkaiden kulku- ja oleskelutilat
Tekniset ratkaisut, turvallisuus, ympäristöasiat
Viimeistely, siisteys
Osaston toiminta: esittelijöiden toiminta, aktiviteetit osastolla

Idearikasta, erottuvaa, tuloksellista markkinointia täydellä sydämellä





Yritystapahtumat: Visuaalisen ilmeen suunnittelu, rakentaminen ja somistus


Toimistosuunnittelu ja oleskelutilat


Messukonseptin suunnittelu ja messuosastot


Tapahtumasomistus












Web design: Taikomo